میانسالی

شخصی

میانسالی

شخصی

سال نو میارک

نمیدونم  روزگار چطوری پیش بره  و نمیدونم روزی برگردم به روزهایی که وقتمو به نوشتن در وبلاگ میگذروندم . یا نه .

با شوق و ذوق  منتظر خوندن نظرات بودم  و  گاهی بیش از ده بار پستمو ویرایش می کردم .دوران شیرینی بود و تجربه ها و لحظات خوبی داشتم ، دوستای خوبی پیدا کردم و متاسفانه هیچ کدومشون برام نموندن . هرچه بود گذشت .اونقدر ننوشتم که امیدی ندارم کسی این مطلبو بخونه  ولی می نویسم به یاد دوستان

 حالا که بعد از چند ماه به بهانه ی نزدیک شدن عید دوباره دستم به کیبورد رفت . سال خوبی برای همه آرزو میکنم . برای همه اونایی که اسمشون یادم میاد و اونهایی که متاسفانه اسامیشون فراموشم شده (من خیلی فراموش کارم  ).

 نسرین . مسی . افشین . جواد شریدل .افسانه. صفا  . طلا . و خیلی های دیگه که امیدوارم همه هر جا هستند خوش باشند. حالا که اینجا رسیدیم دوست دارم یه خاطره از ماه عسلم بگم 

ماه عسل ما شیراز بود تصادفا و با پرسیدن یک آدرس با خانومی آشنا شدیم که خودشون را   استاد دانشگاه معرفی کردند وباب  رفاقت باز شد ، از ما خواست که حتما به خونش بریم و متاسفانه نرفتیم . دوسال بعد که بهش زنگ زدیم گفت که در جریان انتخابات 88 از دانشگاه اخراجش کردند و بسیار اذیت شده و ...و حال روزش اصلا خوب نیست و گفت : فعلا بهتره بهم زنگ نزنید !!!. .

بعد از اون تماس همیشه خودمو سرزنش می کنم چرا اونشب دعوتشو قبول نکردیم . زندگی خیلی بی ارزش و دوستی ها خیلی ارزشمند هستند . درود به همه دوستان و درود به خانم "شول" 

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 22:17

سلام
من خوندمت محمود عزیز !
گاهی اینجا سر میزدم ولی وقتی میدیدم نمی نویسی ناامیدانه برمیگشتم !

خوشحالم که سال نو بهانه ای شد برای نوشتن دوباره ات ..
متقابلا امیدوارم سال نو برای خودت و عزیزانت سرشار از سلامتی و موفقیت و آرامش باشه دوست من ...

بله
باید قدر فرصت ها رو دونست
اکثر اوقات هرگز تکرار نمیشن ...

سلام
من شما را همیشه میخونم
شرمنده اگه همیشه نظر نمیدم ولی از شوق زندگی که در نوشته هاتون هست لذت می برم
صمیمانه آرزوی شادی شما و خانوادتونو دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.