میانسالی

شخصی

میانسالی

شخصی

نوشتن از عشق میاد

احساس عاشقی واسه عاقل جماعت تا قبل از ازدواجه ،بعد از اون، زنها یا افسرده میشن یا دنبال خرید زلم زینبو هستند یا دماغ عمل می کنن  یا باسنشونو میارن بالا  یا میرن سفره ارایی یا شرینی پزی  یا گل سازی یا .... یا بچه دار شدن و وقت سرخاروندن ندان  . مردها هم یا خانم باز میشن یا خودشونو با پول ارضا می کنن یا بچه دار شدن ووقت سرخاروندن ندارن .( واقعا دنیای مردا خیلی کوچیکه .) واسه همینه اونایی که تو نت می نویسن مجردن . این نظر منه . نظری که اندازه سر سوزنی  روش پافشاری هم نمی کنم . اصلا خیلی وقته  من به این درد دچارم . به نظراتم احترام نمیذارم . نظرات دیگران هم چرته .حتی نظراتی که برآیند نظرات عمومی مردمه هم زرپ  زرپ  مثال نقضشون را می بینم  .اما درمقایسه با نظرات خودم  به نظرات دیگران احترام میذارم وفقط از روی احترام بهشون نمی شا..م . مابقی افرادی که متاهلن و هنوز شعله عشق تو وجودشونه جزء ده در صد دیونه های عالمن . اونا هم محترمن ، نظراتشونم محترمه 


منظورم از نوشتن، نوشتنه نه واتس آپ و گروه و این خالزنک بازیها 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 11:53 http://parisima.blogfa.com

سلام
کجایید محمود خان ؟
امیدوارم سلامت باشید و مشکلی نباشه انشاالله

سلام نه هستم .با توجه به اینکه آخر ساله از لحاظ کاری سرم خیلی شلوغه . و فرصت نکردم و البته تنبلی هم کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.