میانسالی

شخصی

میانسالی

شخصی

به مار ماهی مانم نه این تمام نه آن تمام

من شاگرد تنبل مدرسه وبلاگ نویسی در بلاگفا بودم . از اون همه نوشتن و به جایی نرسیدن خسته نشدم .ولی بلاگفا خسته شد مثل معلمی که تو چشای گرد شاگرد خنگش نگاه میکنه و دو دستی میرنه تو سر خودش،  پس به اینجا اومدم . امیدوارم تجربه ی خوبی باشه.حالا که این چرت و پرتهارو مینویسم خوشحالم نمیدونم چرا، یه حس خوبی دارم  حس  شاگرد تنبلی  که دکتر نشد. اما آمپول زن عقده ای شد  و ک و ن همه ی خلقو دید . آشنایی را میشناختم که پرستار بود همه ی همکار هاشو خفت گیر کرده بود . البته اون موقع ها که نمیدونستم فقط میدیدم هر وقت کارمون  تو بیمارستان گیر می افته کسی که کار آدمو راه مینداخت و همه همکارهاش ازش حساب می بردن اون بود . خودم شخصا خیلی جاها تعریفشو می کردم . تا اینکه ملخک یک بار نجست و و بد رقم گیر افتاد و اعدام براش بریدن . پیش خودم گفتم اگه برم ببینمش میگه :"داداش قد صدتا  خروس مرغ امتحان کردم . ارزششو داشت یا نداشت پشیمون نیستم ." اما فهمیدم از ترس ماه آخرو ریده به خودش  و خودشو بسته به نماز و دعا . یه روز ساعت پنج صبح تموم شد .

 پست آخری که در بلاگفا نوشتم :

 پر شدم از فیلمهای  درجه یکی  که قدیما چه دربه دری ها که نمیکشیدیم تا یکیشو پیدا کنم و ببینم .حالا میبینم اما یا  اولشو ندیدم یا آخرشو  یا اول و آخرشو .تو بهشت هم گمون نکنم کانال های ماهواره فیلمهای روز دنیا را بذارن یعنی اونجا حتما حساب و کتابی هست  . اینجا فیلم  میذارن فقط باید  120 بار کانال ها را بالا پایین کنی . میشینم و تا نزدیکای آخرش می بینم  بعد  بچم از تو توالت میگه :"بابا سوت !"  یعنی بیا منو بشور . هنوز نمیدونه سوت زدن یعنی چی . پس سوت نمیزنه و  میگه : "سوت!".تا برگردم فیلم تموم شده . اگرم تموم نشده باشه نمیدونم چرا دیگه نمی چسبه و از روی اختیار ترجیح میدم همراه بقیه برم بخوابم و یک فیلم دیگه را نیمه تموم دیده باشم .

مجردهای نفهم  نمیفهمن طعم حرف ما رو .مجردانمیفهمن  ماتحت بچه شستن بعد از نطق الپاچینو چه حسی داره

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 18:55 http://www.parisima.blogfa.com

خیلی ببخشید جسارت نشه قدیمیا میگن از وقتی بچه دار شدم یه (...) سیر نخوردم!!!!!

حالا که خدا حفظش کنه ، یه دونه ست
دو تا که شد و جفتشون با هم سوت زدن دیگه وامصیبتاست !!!

سلام نگین . هرچند" نگین "تو زبونم نمیچرخه . اره والا ... سیر نخوردم

صفا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 23:51 http://www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

سلام اقا محمود خوش اومدی به بلاگ اسکای . خوشخالم که مینویسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.